Author Topic: Minkä pelin ostaisin?  (Read 758 times)

(H)IV

• Inexperienced
  • **
  • Suck it!
Minkä pelin ostaisin?
« on: 05.06.09 - klo:17:01 »
Eli kertokaapa joku hyvä peli minkä vois ostaa xloota 360 oon yrittäny seurata kaikkia mainoksia japeliohjelmia ja lehtiä vaan ei tunnu löytyvän. Omistan jo Gta iv, svr 2007, fable 2, CoD 3, Skaten, Nfs carbonin ja nhl 07 ja  saints row ygösen Ja perustelut ois kanssa kivat.

E:Kaikki muut pelit menee aika pitkälti paitsi ajosimulaattorit ja vuosikerta uusinnat
« Last Edit: 06.06.09 - klo:20:06 by (H)IV »

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
Vs: Minkä pelin ostaisin?
« Reply #1 on: 05.06.09 - klo:17:03 »
Olisi myös kiva että kerrot minkälaisista peleistä pidät. Itse suosittelen Forza Motorsport 2, Skate 2, The Lost And Damned -lisäosa IV:hen ja Test Drive Unlimited.

Patsiits

• Soldato
« Reply #2 on: 05.06.09 - klo:17:56 »
Ostaha CoD4, et tule pettymään!

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
« Reply #3 on: 05.06.09 - klo:19:15 »
Saints Row 2:sta kannattaa myös harkita, se on kuin GTA, jossa painottuu enemmän hauskanpito kuin realismi. Siinä voit rällästellä mielesi mukaan, eikä peli enää edes maksa paljoa uutena. Kannattaa kokeilla.

(H)IV

• Inexperienced
  • **
  • Suck it!
« Reply #4 on: 06.06.09 - klo:20:10 »
Olisi myös kiva että kerrot minkälaisista peleistä pidät. Itse suosittelen Forza Motorsport 2, Skate 2, The Lost And Damned -lisäosa IV:hen ja Test Drive Unlimited.
Tuosta TLAD:ista että mitenkä se microsoft pointsit tai mitä ne ny ikinä olikaan toimii ja mistä niitä saa kun en mielelläni ostaisi millään tilisiirroilla tms jutuilla

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
« Reply #5 on: 06.06.09 - klo:20:21 »
Tuosta TLAD:ista että mitenkä se microsoft pointsit tai mitä ne ny ikinä olikaan toimii ja mistä niitä saa kun en mielelläni ostaisi millään tilisiirroilla tms jutuilla
Et sitten vieläkään kertonu.

Kaupasta voi ostaa niitä pisteitä tai sitten ostat kortilla Marketplacesta.