Author Topic: "Ratman" ja muut myytit  (Read 5589 times)

GTA Fan

• Assassin
Vs: "Ratman" ja muut myytit
« Reply #15 on: 23.07.08 - klo:12:31 »
Tästä tehdään kyllä ihan varmana modi mahdolliseen PC-versioon, ihan kuin Bigfootistakin aiemmin.
Eipä ole vaikea arvata.... Oon kanssa 100% varma että tulee modi kunhan IV tulee PC:lle.

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #16 on: 23.07.08 - klo:13:03 »
Minä muistaisin sivumennen sanoen nähneeni jonkun aidonnäköisen kuvan, jossa rottamies juoksee pelihahmoa kohti metrossa...mutta kommentoijat kyllä olivat vahvasti sitä mieltä, että kyseessä oli jalankulkija.

Muistan myös yhden kuvan Bigfootista. Siinä se oli melko realistisesti tehty, oli kaksi kertaa CJ: tä isompi ja laahusti siellä metsässä. CJ oli puskan takana piilossa. Voi olla tietenkin muokattu kuva, mutta se olento tosiaan tuntui aidolta eikä miltään modatulta, sillä se oli juuri sen näköinen kuin sen oli tarkoituskin olla pelissä. No jaa-a...
Saints Row 3!

Bearz

• Inexperienced
  • **
  • htuth uht
« Reply #17 on: 23.07.08 - klo:23:29 »
Muistan myös yhden kuvan Bigfootista. Siinä se oli melko realistisesti tehty, oli kaksi kertaa CJ: tä isompi ja laahusti siellä metsässä. CJ oli puskan takana piilossa. Voi olla tietenkin muokattu kuva, mutta se olento tosiaan tuntui aidolta eikä miltään modatulta, sillä se oli juuri sen näköinen kuin sen oli tarkoituskin olla pelissä. No jaa-a...
Maybe se kuuluisa bigfoot modi? Se on just hienosti tehty :)

Savakka

• Newbie
  • PSN ID: Savakka1
« Reply #18 on: 31.08.08 - klo:18:05 »
Muita myyttejä:
-Verinen huone asunnossa (siellä asunnossa piti tehdä tehtävä sille mafia tyypille, tais olla nimeltään Ray) Tämä on totta, olen itse varmistanut, huone on siellä aikas ylhäällä.
-Ufo Brokerin sillalla keskiöllä. Ei ole totta.
-Lizardman Taidetaan yhdistää myös ratmaniin, en ole kuitenkaan löytänyt.
-Merihirviö Aldrenyssa. En ole löytänyt.
-Murhaaja Middle Parkissa. En ole löytänyt.
-Kummitus Sprunk tehtaalla. Osittain totta.(Käy vanhassa tehtaassa Aldrenyssä, jossa on Sprunkin logo siellä Honkersien strippi klubin lähellä, ja ammu aseella ilmaan,huomaat kyllä)
-Kummitus Charge Islandilla. En ole löytänyt
-Kummitus Aldrenyn satama-alueella. En ole löytänyt.
-Valas, en ole tutkinut
-Hirviö pohjois-Aldrenyssa. En ole tutkinut

Siinä oli Ratmanin lisäksi kaikki myytit josta olen kuullut.

Conker

• Soldato
« Reply #19 on: 31.08.08 - klo:21:16 »
-Murhaaja Middle Parkissa. En ole löytänyt.
On totta. Hänelle tehdään pari tehtävääkin... Tai ainakin tuollainen sivuhahmo on pelissä, mutta en tiedä sitten onko Middle Parkin murhaaja eri tyyppi.
-Valas, en ole tutkinut
Joku vain ampui singolla Tugin ylösalaisin.
When you live, you gotta live large
Let the world know who's in charge

Savakka

• Newbie
« Reply #20 on: 01.09.08 - klo:09:36 »
Se middle parkin murhaaja ja Eddy (jos muistan nimen oikein) ovat kaksi eri henkilöa/asiaa. Joku oli youtuben kommenteissa väittäny että siellä middle parkissa on joku murhaaja, joka ei kuulemma ole Eddy. Olen pari kertaa middle parkin läpi käynyt, en ole löytänyt mitään.
« Last Edit: 01.09.08 - klo:09:41 by Savakka »

GTA Fan

• Assassin
« Reply #21 on: 01.09.08 - klo:11:29 »
Se middle parkin murhaaja ja Eddy (jos muistan nimen oikein) ovat kaksi eri henkilöa/asiaa. Joku oli youtuben kommenteissa väittäny että siellä middle parkissa on joku murhaaja, joka ei kuulemma ole Eddy. Olen pari kertaa middle parkin läpi käynyt, en ole löytänyt mitään.
Perättömiä huhuja taas... Mistä vetoa että siitä tulee modi PC versioon... Ja Ratmanista.

Savakka

• Newbie
« Reply #22 on: 01.09.08 - klo:15:25 »
Perättömiä huhuja taas... Mistä vetoa että siitä tulee modi PC versioon... Ja Ratmanista.
Sentään niiden tutkiminen tuo tekemistä ;D

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #23 on: 01.09.08 - klo:21:20 »
Ratman-modi tulee aivan varmasti, toivottavasti se on riittävän uskottava, eikä mikään tavallinen jalankulkija rottamiesskinillä, joka hyökkää vaan aivan tavalliseen tyyliin kimppuun metrotunnelissa.
Saints Row 3!

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #24 on: 01.09.08 - klo:21:23 »
Ratman-modi tulee aivan varmasti, toivottavasti se on riittävän uskottava, eikä mikään tavallinen jalankulkija rottamiesskinillä, joka hyökkää vaan aivan tavalliseen tyyliin kimppuun metrotunnelissa.
*Reps ;D Oliski sellaanen. Kyllä veikkaan että siitä tulee kunnollinen, ainakin olettaisin.

Conker

• Soldato
« Reply #25 on: 01.09.08 - klo:21:50 »
Oi kuule, siellä metrotunnelissa on jo Ratman. Tavallaan... Yksi pummi vain huutaa "I am Ratman!" ja alkaa juosta tunnelia eteenpäin.
When you live, you gotta live large
Let the world know who's in charge

Savakka

• Newbie
« Reply #26 on: 01.09.08 - klo:22:04 »
Oi kuule, siellä metrotunnelissa on jo Ratman. Tavallaan... Yksi pummi vain huutaa "I am Ratman!" ja alkaa juosta tunnelia eteenpäin.
Jos tuo on totta, niin tuon on pakko olla se myytin syntymisen ja suosion syy.

LeksaJr

• Guest
« Reply #27 on: 02.09.08 - klo:14:40 »
Oon kuullu et Karate Kid joogaa jonku kiven päällä jossain puistossa.

ReKoni

• Yleisvalvoja
  • Assassin
  • PSN ID: ReKoni Lisätkää!
« Reply #28 on: 15.11.08 - klo:15:47 »
Eipä ole tullut tulosta otuksen löytämisessä...Jäänee myytiksi, kuten Bigfoot ja moottorisahamurhaaja aikoinaan SA: ssa.

*OT* Minä itse asiassa kerran löysin moottorisahamurhaajan SA: ssa, ja juoksin sitä karkuun, koska en saanut aseilla kuolemaan. *OT*

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #29 on: 15.11.08 - klo:15:54 »
-Kummitus Sprunk tehtaalla. Osittain totta.(Käy vanhassa tehtaassa Aldrenyssä, jossa on Sprunkin logo siellä Honkersien strippi klubin lähellä, ja ammu aseella ilmaan,huomaat kyllä)
Vanha viesti jo, mutta kummitusta ei ole tuolla. Se, joka pyytää lopettamaan, on strippiklubin turvamies aivan lähistöllä.

ReCon, missäs näit? Ettet vaan olis asentanu moottorisahamurhaajamodia?
Saints Row 3!