Author Topic: Ongelmia!  (Read 1840 times)

piikki tikku

• Running Man
  • *
Ongelmia!
« on: 06.10.08 - klo:23:02 »
Minulla on sellainen ongelma että telkkarista meni kuva ja kaikki johdot on paikallaan ja siinä xboxissa ei vilku punaset valot.
Käytän tavallista tv enkä hd tv.
Mitä olisi tehtävissä?

niko

• Inexperienced
  • **
Vs: Ongelmia!
« Reply #1 on: 07.10.08 - klo:15:57 »
tsekkaa se Scart kaapeli joka on kiinni boxissa että onko siinä vahingossa laitettu HDTV:lle, tai sitten sulla saattaa olla se HD scartti kiinni eikä perus, tai sitten joku on paskana.

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
« Reply #2 on: 07.10.08 - klo:18:08 »
Sitä punaista ympyrää sanotaan Kuoleman ympyräksi. Se tarkoittaa että koneesi on rikki, tai ylikuumentunu
Hän sanoi että ei näy punaisia valoja.

piikki tikku

• Running Man
  • *
« Reply #3 on: 07.10.08 - klo:19:28 »
tsekkaa se Scart kaapeli joka on kiinni boxissa että onko siinä vahingossa laitettu HDTV:lle, tai sitten sulla saattaa olla se HD scartti kiinni eikä perus, tai sitten joku on paskana.
Olen kattonut ja se näyttää olevan tv puolella ja kaikki scartit on hyvin kiinni ja eikä vieläkään toimi.

niko

• Inexperienced
  • **
« Reply #4 on: 07.10.08 - klo:19:31 »
Olen kattonut ja se näyttää olevan tv puolella ja kaikki scartit on hyvin kiinni ja eikä vieläkään toimi.
Olisko joku johto löysällä esim. TV:ssä tai sitte se on paskana se scart juttu, jos ei mikää noista ni wtf.

piikki tikku

• Running Man
  • *
« Reply #5 on: 08.10.08 - klo:08:16 »
Tuskin mikään johto olisi löysällä, sillä olen tarkastanut ne aika monta kertaa. Voi olla että scart on rikki.

Oz

• Ylläpitäjä
  • Soldato
    • OzKu
« Reply #6 on: 08.10.08 - klo:14:40 »
Tuskin mikään johto olisi löysällä, sillä olen tarkastanut ne aika monta kertaa. Voi olla että scart on rikki.
Onkos tv:ssäsi jotain muuta paikka johon voisit sitä testata tai onko saatavilla toista tv:tä mihin voisit testata sitä?
"What kind of tires you had? - Black and round Pirelli"

piikki tikku

• Running Man
  • *
« Reply #7 on: 08.10.08 - klo:15:16 »
Onkos tv:ssäsi jotain muuta paikka johon voisit sitä testata tai onko saatavilla toista tv:tä mihin voisit testata sitä?
Kokeilin sitä ja sitten alko punaset valot vilkkua. :(

Conker

• Soldato
« Reply #8 on: 08.10.08 - klo:15:37 »
Kokeilin sitä ja sitten alko punaset valot vilkkua. :(
Itellänikin on vilkkunut, johtui siitä että se virtapiuhan keskiosa oli huonosti kiinni. Mutta jos se lopullisesti heitti heivinsä niin lähetä Saksaan. Saat uuden koneen parissa viikossa ja mukana tulee 1kk Live lätkä.
When you live, you gotta live large
Let the world know who's in charge

GTA_IiVee

• Soldato
  • X360 ;]
    • JuuTuubi
« Reply #9 on: 24.10.08 - klo:09:33 »
Itellä myös sama voi johtuu TV:stä.. Painat sitä scarttia ja hiukan aikaa venaat nii kyl sen kuvan pitäs tul takas..