Author Topic: Mikä naurattaa?  (Read 44246 times)

Conker

• Soldato
Vs: Mikä naurattaa?
« Reply #30 on: 15.10.08 - klo:00:37 »
No enhän minä mitään luuloja ole jaellut, kun kommentoinut sinun luulojasi ja selventänyt omaa tekstiäsi.
Ja mitä äänenmurrokseen tulee, minulla ainakin tuli korkealta ja kovaa aina kun avasin suuni, mutta se laantui kun oli pari sanaa päässyt sanomasta.
When you live, you gotta live large
Let the world know who's in charge

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #31 on: 15.10.08 - klo:10:27 »
Naurattaa että tällä hetkellä oon joku toisen netillä, ollaan vieläkin reissus ja nyt pysähdyttiin tankille, naurattaa sitä jonka netis mä oon ;D

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #32 on: 15.10.08 - klo:10:30 »
Naurattaa että tällä hetkellä oon joku toisen netillä, ollaan vieläkin reissus ja nyt pysähdyttiin tankille, naurattaa sitä jonka netis mä oon ;D
Se parhaiten nauraa joka viimeks nauraa...Mitä jos accosi ja salasanasi onkin tallennettu sinne koneelle, ja sen koneen omistaja onkin joku vekara, joka alkaa trollaan täällä nimimerkilläs :D
Saints Row 3!

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #33 on: 17.10.08 - klo:23:21 »
Se parhaiten nauraa joka viimeks nauraa...Mitä jos accosi ja salasanasi onkin tallennettu sinne koneelle, ja sen koneen omistaja onkin joku vekara, joka alkaa trollaan täällä nimimerkilläs :D
Hetkinen hetkinen! En ollut toisen koneella, vaan omalla koneellani tietty.. Enkä omasta mielestä mikään vekara ole. :D

Naurattaa kun kopioin puhelimen muistikortin tiedot koneelle ja kopioin Musa kansiota ja siinä menee 22 min ja 30 sekuntia. :D

Fakin Wheel

• Guest
« Reply #34 on: 21.10.08 - klo:23:23 »

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #35 on: 22.10.08 - klo:08:28 »
Otin äskettäin farkkuja pyykkikopasta ja ihmettelin että kuinka ne oli niin isot ja lantio oli leveämpi, tajusin että otin äitini farkut. ;D

GTA_IiVee

• Soldato
  • X360 ;]
    • JuuTuubi
« Reply #36 on: 24.10.08 - klo:09:25 »
Kummelit naurattaa käytii hiukaaikaa sit kattoo Alivuokralainen ja kyllä oli naurussa pidättelemistä ;)

Fakin Wheel

• Guest
« Reply #37 on: 01.11.08 - klo:09:37 »
Mikä v*tuttaa? - 23 sivua.
Mikä ilahduttaa? - 15 sivua.

E: Lisäksi naurattaa Samutskin lähettämä PM.
« Last Edit: 01.11.08 - klo:09:53 by SAR_Wheel »

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #38 on: 01.11.08 - klo:09:54 »
Naurattaa ihmiset, joiden mielestä Sony kopioi ja varastaa kaiken...
Saints Row 3!

Fakin Wheel

• Guest
« Reply #39 on: 01.11.08 - klo:09:59 »
Naurattaa ihmiset, joiden mielestä Sony kopioi ja varastaa kaiken...
Sori nyt, kun postaan heti toisen postin perään, mutta..

Kun näin tuon PSN ID-keskustelun, jotenkin arvasin että tulet "Mikä v****taa" "Mikä naurattaa" tai vastaaviin tuota ilmoittamaan. Eihän se ole yhtään kummallista, että Achievementit(typotinko?) ovat olleet PS3n vastaavia aiemmin pystyssä.
"Eihän siinä ole mitään outoa, kun Battlefield: Heroesin tekijätiimi ilmoitti TF2-tyylisen grafiikan olevan sattumaa."

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #40 on: 01.11.08 - klo:10:00 »
No niin, mutta vaikka achit ja trophyt oliskin ihan samat, on aika naurettavaa tulla joka aiheeseen pätemään. Ainakin konsolit ovat tasavertaisemmat näin.
Saints Row 3!

Conker

• Soldato
« Reply #41 on: 01.11.08 - klo:12:32 »
No niin, mutta vaikka achit ja trophyt oliskin ihan samat, on aika naurettavaa tulla joka aiheeseen pätemään. Ainakin konsolit ovat tasavertaisemmat näin.
Luuletko tosiaan että Sony ja Microsoft hakevat tasavertaisuutta? No ei todellakaan! Päinvastoin, yrittävät saada oman konsolinsa myydyksi, mutta se on vähän vaikeaa kun toinen kopioi joka idean pari kuukautta perässä puolivillaisella toteutuksella. Jos olisin Microsoftilla töissä, patentoisin joka ikisen idean ja laittaisin niihin sellaiset kopiosuojat että ei mitään rajaa.
When you live, you gotta live large
Let the world know who's in charge

Gordon Freeman

• Guest
« Reply #42 on: 01.11.08 - klo:13:01 »
Oon ladannu gigan tiedostoo nyt neljä tuntia normisti menis 2 tuntia.
« Last Edit: 01.11.08 - klo:13:57 by Gordon Freeman »

niko

• Inexperienced
  • **
« Reply #43 on: 01.11.08 - klo:13:39 »
Oon ladannu gigan tiedostoo nyt neljä tuntia normisti menis 20 tuntia.
Hidas netti, itellä lataa 1gt 1-2h, joskus 3h. Ja ihan oikeessa oot Conker, eikö MS muka oo laittanu mitään copyrightejä, ihan selvä kopsaushan trophyt on acheista.. Wtf.-

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #44 on: 01.11.08 - klo:13:41 »
Onneksi voitte vain toivoa copyrighteja...Ei toteudu ainakaan GTA: n kohdalla, ja parempi niin.
Saints Row 3!