Author Topic: Mikä V*tuttaa  (Read 88724 times)

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
Vs: Mikä V*tuttaa
« Reply #15 on: 04.09.08 - klo:19:00 »
Minun pitäisi biologiassa pistää yhteensä 20 puun lehdet kontaktimuovilla lappusiin kiinni ja nimet suomeksi ja latinaksi, en ole vaivautunut toistaiseksi tekemään mokomaa hommaa melkein ollenkaan. Maanantaina kun olisi ko. ainetta seuraavan kerran, alkaa aika loppua, mutta ei sitä kiinnostusta vain ole.
Saints Row 3!

Oz

• Ylläpitäjä
  • Soldato
    • OzKu
« Reply #16 on: 04.09.08 - klo:19:44 »
Minun pitäisi biologiassa pistää yhteensä 20 puun lehdet kontaktimuovilla lappusiin kiinni ja nimet suomeksi ja latinaksi, en ole vaivautunut toistaiseksi tekemään mokomaa hommaa melkein ollenkaan. Maanantaina kun olisi ko. ainetta seuraavan kerran, alkaa aika loppua, mutta ei sitä kiinnostusta vain ole.
Auts. Tuo on kyllä jo hyvä syy potea vitutusta. Onneksi tuo on jo omalta osaltani takana.

Ps. se riittää jos ne kerää edellisen iltana ja opettajalla ollessa, ne kasvit homehtuu ;)
"What kind of tires you had? - Black and round Pirelli"

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
« Reply #17 on: 05.09.08 - klo:07:28 »

Joo-o, onneksi oli jo viime vuonna  ;D Itteä v****taa kun äikänope tunkee niitä kirjoja ja niitä pitäs sitten lukea aina 1 joka jaksossa ja vielä tehdä joku lyhennelmä siitä  >:(

Conker

• Soldato
« Reply #18 on: 05.09.08 - klo:15:25 »
Helvetin sekava tunne nyt... Kävin hakemassa erään erittäin läheisen perheenjäsenen luota viikonlopuksi juomani, jotka olin jättänyt tämän parvekkeelle kun ostin ne viikolla, kävin siellä, päätin jättää sinne ja jääkaappiin ei mahtunut. Oli aika shokki, kun matkalla parvekkeelle näin avioero paperit pöydällä. Itselleni ei ole ketään mitään puhunut tästä, ja saa nähdä tuleeko puhumaan ennen kuin kaikki on jo hoidettu... Ihan helvetin sekavaa, koska en millään olisi arvannut tätä. Heillä tuntui olevan ihan terve suhde, ja sillein.
When you live, you gotta live large
Let the world know who's in charge

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
« Reply #19 on: 05.09.08 - klo:15:43 »
Helvetin sekava tunne nyt... Kävin hakemassa erään erittäin läheisen perheenjäsenen luota viikonlopuksi juomani, jotka olin jättänyt tämän parvekkeelle kun ostin ne viikolla, kävin siellä, päätin jättää sinne ja jääkaappiin ei mahtunut. Oli aika shokki, kun matkalla parvekkeelle näin avioero paperit pöydällä. Itselleni ei ole ketään mitään puhunut tästä, ja saa nähdä tuleeko puhumaan ennen kuin kaikki on jo hoidettu... Ihan helvetin sekavaa, koska en millään olisi arvannut tätä. Heillä tuntui olevan ihan terve suhde, ja sillein.
No jopas...

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #20 on: 05.09.08 - klo:16:40 »
Ei tekemistä.

Ja se, että täällä foorumilla ei ole lähiaikoina tapahtunut mitään, mikä alkaa tylsistyttämään.
« Last Edit: 05.09.08 - klo:16:45 by Carbonox »
Saints Row 3!

Savakka

• Newbie
  • PSN ID: Savakka1
« Reply #21 on: 05.09.08 - klo:18:52 »
Ei tekemistä.

Ja se, että täällä foorumilla ei ole lähiaikoina tapahtunut mitään, mikä alkaa tylsistyttämään.
Pitäiskö jonkun luoda uusi aihe tai jotain?

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #22 on: 05.09.08 - klo:18:59 »
Ei tekemistä.

Pitäiskö jonkun luoda uusi aihe tai jotain?
No ei, mutta kun tänne ei yhtä paljon kirjoitella kuin muutamia päiviä sitten, niin tylsää on.
Saints Row 3!

Savakka

• Newbie
  • PSN ID: Savakka1
« Reply #23 on: 05.09.08 - klo:19:06 »
Itse ehdin tehdä tuon kesän aikana (en kyllä täysin omin päin ;D) Eniten varmaan v****taa tämän vuoden uusi matikan opettaja, sellane kauhee puhevikane majava, ja kun kysyin siltä ihan selvän kysymyksen, että miten tämä lasketaan, niin vastasi vain: "Ihan samalla tavalla kuin tuo, on vaan vaikeempi ja vaatii enemmän ajattelua" Vaikka tehtävät olivatkin eri aiheista! Ja on muutenkin semmonen nipottaja, pienestäkin äänähdyksestä huuta rääkyvällä äänellä: "Hiljaa!!!" Juuri viime tiistainakin päästi taas filosofisen lausahduksen: "Ei teillä kotitehtäviä ollu...eikö teillä ollut kotitehtäviä :o?! Voe ihme.

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #24 on: 06.09.08 - klo:12:48 »
Noh, tänään ketuttaa se kun oli koulua... Yks päivä vaan viikonloppua.. Se ketuttaa.

GTA Fan

• Assassin
« Reply #25 on: 06.09.08 - klo:12:54 »
Noh, tänään ketuttaa se kun oli koulua... Yks päivä vaan viikonloppua.. Se ketuttaa.
Hehheh, mulla ei ollu koulua tänään, tietääkseeni se on vain ala astelaisilla. Ainakin täällä Rajamäen suunnalla, ja vaikka olisikin ollut koulua, niin en olisi mennyt sinne :D

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #26 on: 06.09.08 - klo:12:55 »
Hehheh, mulla ei ollu koulua tänään, tietääkseeni se on vain ala astelaisilla. Ainakin täällä Rajamäen suunnalla, ja vaikka olisikin ollut koulua, niin en olisi mennyt sinne :D
Ei ole todellakaan pelkillä ala-astelaisilla. Ite olen kasilla ja kouluun piti mennä...Se siitä kahden päivän viikonlopusta.
Saints Row 3!

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #27 on: 06.09.08 - klo:12:56 »
Ei ole todellakaan pelkillä ala-astelaisilla. Ite olen kasilla ja kouluun piti mennä...Se siitä kahden päivän viikonlopusta.
Sanos muuta... Yks päivä lomaa kun ei kun ei riitä.

E: Tällä menolla se 3000 viestiä tulee tänään. Mutta valitettavasti en ole ennätystä mukana tekemässä tämän enempää.
« Last Edit: 06.09.08 - klo:12:58 by Volvomies »

GTA Fan

• Assassin
« Reply #28 on: 06.09.08 - klo:12:58 »
Aijaa, no mulla ei ainakaan ollu koulua ja olen kasilla. Ehkä tää Rajamäki on niin räkänen kylä ettei kunnalla ole varaa maksaa ruokaa sun muuta ala ja yläastelaisille  :D
Edit kaikkia kiinnostaa tää varmaan ihan v*tusti: Mä meen nyt röökille!
« Last Edit: 06.09.08 - klo:13:13 by GTA Fan »

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #29 on: 06.09.08 - klo:12:59 »
Aijaa, no mulla ei ainakaan ollu koulua ja olen kasilla. Ehkä tää Rajamäki on niin räkänen kylä ettei kunnalla ole varaa maksaa ruokaa sun muuta ala ja yläastelaisille  :D
No ei meillä ollu kovinkaan hääppöistä ruokaa. Sämpylä, grandi ja puolikuollut ja jäässä oleva banaani.