Author Topic: Offtopic-topic  (Read 117133 times)

GTA Fan

• Assassin
Re: Offtopic-topic
« Reply #2325 on: 19.10.14 - klo:02:03 »

Ps. Kingsit on perseestä, Ducks on paras!!!!!!!11

Anaheim Dicks? eivaa. Aina ollu Kingsit parempia ja tulee olemaan!

Viivakoodi

• Assassin
  • Gamertag: eeMule, PSN ID: eMulee
« Reply #2326 on: 13.11.14 - klo:19:59 »

Ps. Kingsit on perseestä, Ducks on paras!!!!!!!11

Anaheim Dicks? eivaa. Aina ollu Kingsit parempia ja tulee olemaan!

Edmonton Oilers, ainut oikea!

ReKoni

• Yleisvalvoja
  • Assassin
  • PSN ID: ReKoni Lisätkää!
« Reply #2327 on: 24.12.14 - klo:14:09 »
Merry Xmas everybody! Ja pitäkää hauskaa :)

ReKoni

• Yleisvalvoja
  • Assassin
« Reply #2328 on: 28.02.16 - klo:11:10 »
Hoi kaikki!

Ihan platonisesta mielenkiinnosta käyn kyselemässä mitä kaikkien elämään tällä hetkellä kuuluu? Sen tiedän, että viivakoodi on armeijassa mutta muista ei ole harmainta aavistustakaan. :(

Itse valmistuin tosiaan 2014 kesällä talonrakentajaks, niitä töitä tein kuukauden ennen kuin armeijaan menin Parolaan. Siellä päädyttiin vuoden palvelukseen C-kuljettajaks ja lopulta muonitusryhmän kuljettajaksi, joka oli hauskaa, mutta samalla perseestä paskan ryhmänjohtajan takia. Sen jälkeen siirryinkin Postille töihin, ja siellä ollaan edelleen, mutta toivon mukaa kuukauden päästä tulee vaihdettua kuorma-autoo ajamaan.

Omilleenkin tuli muutettua lokakuussa, söpöön pikkuiseen 40 neliön yksiöön kotipaikkakunnalla. Eipä tässä kai muuta erikoista olekaan tapahtunut, toivottavasti täällä vielä ihmisiä pyörii jotka jotain vastailisivat. :)

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #2329 on: 25.09.16 - klo:01:36 »
Eipä omassa tilanteessa juuri mitään uutta ole. Vähän nyt sinne sun tänne ryntäilen työharjoitteluiden perässä :P
Saints Row 3!

Viivakoodi

• Assassin
« Reply #2330 on: 25.09.16 - klo:02:14 »
Virheraportti on homo. Ja p***a jätkä.

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
« Reply #2331 on: 30.09.16 - klo:00:41 »
Hoi kaikki!

Ihan platonisesta mielenkiinnosta käyn kyselemässä mitä kaikkien elämään tällä hetkellä kuuluu? Sen tiedän, että viivakoodi on armeijassa mutta muista ei ole harmainta aavistustakaan. :(
Oon aristoteelisesti ajoissa niiku aina. Tunnekylmänä mulkkuna ajauduin diplomi-insinööriyden tielle ja pitäs varmaan täs vuoden sisään valmistuakin. Nyhjötän yksiön nurkassa laskemassa laskuja ruutuvihkoon ja hinkkaan tietokonepelejä. Ehkä yritän välillä käydä jossain muuallakin, mutta se on kyllä kamalaa ja pelottavaa. Viimeksikin kun olin menossa kattomaan Pego... Viivakoodia niin hirvi meinasi ajaa yli (ei se Wheelin kaveri vaan se eläin). Kaiken kukkuraksi se munapää ei edes ollut Kuopiossa. Ei se kyllä siellä asukaan, joten osa virheestä voitaneen pistää piikkiini.

Virheraportti on homo. Ja p***a jätkä.
I hear that! Joskus tuun sinne ja saat tuta kylmän oluen kämmenessäsi kun sellaisen tarjoan. Paskinta hanalitkua tietysti, ei mulla nyt sentään rahaa ole.

ps. joku foorumin miitti ois eben
« Last Edit: 30.09.16 - klo:00:45 by virheraportti »

ReKoni

• Yleisvalvoja
  • Assassin
« Reply #2332 on: 30.09.16 - klo:17:35 »

Vieläkö rapsa Herwoodis asustelee?

virheraportti

• Bodyguard
« Reply #2333 on: 30.09.16 - klo:18:55 »

Vieläkö rapsa Herwoodis asustelee?
Hervanta ei lähde miehestä eikä mies Hervannasta

GTA Fan

• Assassin
« Reply #2334 on: 19.10.16 - klo:10:01 »
Tarjoot sitte mullekki oluen^^

Ja ainii joo, musta tuli siivooja.

Siinä ne päivitykset mun mielenkiintosesta elämästä.

virheraportti

• Bodyguard
« Reply #2335 on: 21.10.16 - klo:02:32 »
Tarjoot sitte mullekki oluen^^
No v***u. Miten musta nyt tuli maksaja? Tahdon sitten modeoikeudet vähintään takaisin. Missä se mun modekampanjasignature on?

Viivakoodi

• Assassin
« Reply #2336 on: 13.06.17 - klo:13:15 »

Tämä! Olette kaikki tervetulleita Pieksämäelle, Casa de Viivakoodissa on aina ovet auki.

Mitäs muuta.. hassusti kävi ja pääsin opiskelemaan journalismia Helsinkiin. Siellä sitten syksyllä, Kallion piriluolassani vietän iltani. virheraportti on vieläkin homo

Viimeksikin kun olin menossa kattomaan Pego... Viivakoodia niin hirvi meinasi ajaa yli (ei se Wheelin kaveri vaan se eläin). Kaiken kukkuraksi se munapää ei edes ollut Kuopiossa. Ei se kyllä siellä asukaan, joten osa virheestä voitaneen pistää piikkiini.

Ja on muuten kohtuullisen legendaarista keskustelua kyseiseltä illalta Facebookin messengerissä, aamulla tästä muistikuvat nolla. Eipä sillä että ikinä haluaisin muistaa kanssasi käytyjä keskusteluja.
« Last Edit: 13.06.17 - klo:13:20 by Viivakoodi »

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #2337 on: 14.06.17 - klo:00:27 »
Jos keskustella meinaatte niin miten olis jatko-osa Ei-Peseydy Sankarille, äijjät?
Saints Row 3!

virheraportti

• Bodyguard
« Reply #2338 on: 03.09.17 - klo:18:32 »

Mitäs muuta.. hassusti kävi ja pääsin opiskelemaan journalismia Helsinkiin. Siellä sitten syksyllä, Kallion piriluolassani vietän iltani. virheraportti on ihan vit*n kova jätkä

Lol fuksi :DDDD:DD:D Kohta ukko sit vetää kymppiuutisten kevennykset! Oma tulevaisuus vielä hyvin auki, pitäis (loppu)työpaikka löytää. Koko maailma on avoin ja Helsinki ei ole poissuljettu vaihtoehto ;)

Ja on muuten kohtuullisen legendaarista keskustelua kyseiseltä illalta Facebookin messengerissä, aamulla tästä muistikuvat nolla. Eipä sillä että ikinä haluaisin muistaa kanssasi käytyjä keskusteluja.

:-X

GTA Fan

• Assassin
« Reply #2339 on: 25.09.17 - klo:22:02 »
Voi helavata mikä jonne olin pari vuotta sitten. (Tai oon vieläki, mut vähemmän, lupaan!) Noi mun kännipäivitykset tässäki topikissa - ei huhhuh.