Author Topic: Offtopic-topic  (Read 113180 times)

niko

• Inexperienced
  • **
Vs: Offtopic-topic
« Reply #15 on: 01.09.08 - klo:17:05 »
Pistin eilen ton DiRTin tilaukseen 19e ;)

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #16 on: 01.09.08 - klo:18:52 »
Onnitteluni! :) Mulla on tilaukses USB-Headset, 15.95€. Oliko hyvä hinta kenties? Tai en oo varma olikos se 20€ kans..

niko

• Inexperienced
  • **
« Reply #17 on: 01.09.08 - klo:19:32 »
Onnitteluni! :) Mulla on tilaukses USB-Headset, 15.95€. Oliko hyvä hinta kenties? Tai en oo varma olikos se 20€ kans..
No mun mielestä toi 19e uudesta DiRT pelistä on ihan kiva hinta kun täällä joensuun keskustassa ei mahda saada sitä edes käytettynä alle 25e..

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #18 on: 01.09.08 - klo:19:45 »
No mun mielestä toi 19e uudesta DiRT pelistä on ihan kiva hinta kun täällä joensuun keskustassa ei mahda saada sitä edes käytettynä alle 25e..
Sry mut mä kysyin siitä headsetisä mikä mulla on tilaukses.. Onko sen hintä hyvä?

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
« Reply #19 on: 02.09.08 - klo:15:47 »
Sry mut mä kysyin siitä headsetisä mikä mulla on tilaukses.. Onko sen hintä hyvä?

On se todella hyvä hinta jos se toimii. Oma headset taisi maksaa 70e. Tosin sain sen halvemmalla kun vein pelejä vaihdossa (kauppa siis gamestop, kunnon PROO LEET STEELSERIES KUULOKKEET  ;D)

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #20 on: 02.09.08 - klo:17:21 »

On se todella hyvä hinta jos se toimii. Oma headset taisi maksaa 70e. Tosin sain sen halvemmalla kun vein pelejä vaihdossa (kauppa siis gamestop, kunnon PROO LEET STEELSERIES KUULOKKEET  ;D)
Ne mun omat tais olla Logitec:in headsetti. Kuulokkeet ja mikki. Eipä siinä muita tarvita. Onhan Logitec merkkituote kans verrattuna esim Labtec:iin.. ;)

Conker

• Soldato
« Reply #21 on: 05.09.08 - klo:21:13 »
Latasin ja asensin tänään Google Chrome Betan, ja sillä tässä selailen. Hyvän näköinen ja nopea. Hyvä maku jäänyt tästä suuhun. Onko ketään muu kokeillut?
When you live, you gotta live large
Let the world know who's in charge

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
« Reply #22 on: 05.09.08 - klo:21:29 »
Latasin ja asensin tänään Google Chrome Betan, ja sillä tässä selailen. Hyvän näköinen ja nopea. Hyvä maku jäänyt tästä suuhun. Onko ketään muu kokeillut?
Onhan tuo mukavan simppeli ja ei mitään ylimääräistä näkyvillä.

Oz

• Ylläpitäjä
  • Soldato
    • OzKu
« Reply #23 on: 05.09.08 - klo:23:19 »
Tulihan tuo itsekin tuohon rinnalle asennettua, mutta käyttö jäi hyvin vähäiseksi käyttösopimuksen takia. Nyttemmin google on korjannut sen jo parempaan suuntaan. Alkup. version mukaan Googlella olisi ollut oikeudet kaikkeen mitä käyttäjä kirjoittaa selaimensa välityksellä yms.
"What kind of tires you had? - Black and round Pirelli"

niko

• Inexperienced
  • **
« Reply #24 on: 06.09.08 - klo:19:54 »
Gamerscore tasan 5000 ;)

Conker

• Soldato
« Reply #25 on: 11.09.08 - klo:20:43 »
No nyt on tuolla chatti laitettu sivustolle niin käyttäkää nyt sitä edes. Itse siellä yksin jökötän.
When you live, you gotta live large
Let the world know who's in charge

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #26 on: 11.09.08 - klo:20:45 »
No nyt on tuolla chatti laitettu sivustolle niin käyttäkää nyt sitä edes. Itse siellä yksin jökötän.
Niin joo, sekin on olemas. ;D

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #27 on: 12.09.08 - klo:07:24 »
Mikä täällä sivustolla nyt tökkii? Viestejä kirjotetaan, aiheita alotetaan ja käyttäjiä on paikalla paljon, mutta uusia käyttäjiä ei liity meinaan yhtään!
Saints Row 3!

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
« Reply #28 on: 12.09.08 - klo:13:23 »
Mikä täällä sivustolla nyt tökkii? Viestejä kirjotetaan, aiheita alotetaan ja käyttäjiä on paikalla paljon, mutta uusia käyttäjiä ei liity meinaan yhtään!

Uudet aiheet eivät silti vedä uutta kansaa foorumille, jos kiinnostavia aiheita ei ole paljoa. Itse ajattelin tulevaisuudessa vääntää vielä ainakin Saints Row 2 ja Far Cry 2 aiheen.
« Last Edit: 05.11.10 - klo:14:37 by virheraportti »

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #29 on: 12.09.08 - klo:15:32 »

Uudet aiheet eivät silti vedä uutta kansaa foorumille, jos kiinnostavia aiheita ei ole paljoa. Itse ajattelin tulevaisuudessa vääntää vielä ainakin Saints Row 2 ja Far Cry 2 aiheen.

Kyllähän nyt pitäis GTA IV: n tehtäväkohtaisten ratkaisujen sekä mielenkiintoisen moninpeli-ideoiden alkaa tuomaan porukkaa. Taitaa jäädä liittyneiden kävijöiden määrää katsottaessa samanlaiseksi tynkäkuukaudeksi kuin kesäkuukin. :/
Saints Row 3!