Author Topic: Real Triggers PS3:lle  (Read 1688 times)

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
Real Triggers PS3:lle
« on: 28.08.08 - klo:20:42 »
Löyty Play.comista aika näppärä ostos PS3:n ohjainta varten. Takaliipasimet siis ovat paremmat ettei sormet lipsu, ei siis uutta ohjainta tule, vain nuo läpyskät. Omasta mielestäni ne lipsuu liian helposti. En tiedä muuttuuko tuntuma noissa mutta siinäkin olisi vähän paranneltavaa  :P

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/5675248/Gioteck-Real-Triggers-For-PS3/Product.html

« Last Edit: 28.08.08 - klo:20:47 by Latetzki »

LeksaJr

• Guest
Vs: Real Triggers PS3:lle
« Reply #1 on: 28.08.08 - klo:21:25 »
Kaikkea sitä keksitäänkin...

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #2 on: 29.08.08 - klo:17:33 »
Aika kätevää! :)

Ziibo_FIN

• Inexperienced
  • **
  • PNS ID: Ziibo_FIN
« Reply #3 on: 27.09.08 - klo:19:31 »
hahaa,aika kätevät tommoset vois ostaa nii ois parempi pelata kun ei sormet lipsuisi  ;D ;D
=)

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #4 on: 27.09.08 - klo:19:40 »
Pitäiskö oikeasti tilata? ;D Eihän se oo kun 2.3€.

Ziibo_FIN

• Inexperienced
  • **
  • PNS ID: Ziibo_FIN
« Reply #5 on: 28.09.08 - klo:15:44 »
Saakohan noita mistään muualta kun Play.comista??
=)

gheeD

• Running Man
  • *
« Reply #6 on: 29.09.08 - klo:17:36 »
Itse laitoin juuri tilauksen puolenkuunpeleistä, kokonaishinta 18€ :/ 10€ palikoista, postimaksua 8€ :/ kun ei voi muka tilinumeroita laittaa nettiin, niin sitten ei voi play.comista tilata... -.-

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
« Reply #7 on: 29.09.08 - klo:17:40 »
Itse laitoin juuri tilauksen puolenkuunpeleistä, kokonaishinta 18€ :/ 10€ palikoista, postimaksua 8€ :/ kun ei voi muka tilinumeroita laittaa nettiin, niin sitten ei voi play.comista tilata... -.-

Ei näille kyllä tarvetta ole, ei mulla sormi ole tuolta lipsunut kertaakaan. Turhaa rahastusta.

Tanner

• Running Man
  • *
« Reply #8 on: 12.10.08 - klo:22:03 »
Hei!

Täytyi oikein rekisteröityä foorumille vastatakseni viestiisi. Toivottavasti en riko ensimmäisellä viestilläni mitään sääntöjä, pahoitteluni valmiiksi jos niin.

Gioteck Real Triggerssejä saa nyt muualtakin Suomesta - tilasin liipaisimia isomman erän kerralla helpottamaan juuri lainatun viestin ongelmaa. Puolenkuunpelien hinta on tosiaan ryöstöluokkaa. Laitan alle linkin toiseen suomalaiseen ostopaikkaan, missä maksun voi myös suorittaa kätevästi paikallisella pankkitilisiirrolla. Kaupan luotettavuuden voi tarkistaa 100% positiivisista palautteista lähdelinkin takaa.

Tällä hinnalla viimeistään kokeilemisen arvoinen tuote!

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=88864399

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
« Reply #9 on: 12.10.08 - klo:22:07 »
Hei!

Täytyi oikein rekisteröityä foorumille vastatakseni viestiisi. Toivottavasti en riko ensimmäisellä viestilläni mitään sääntöjä, pahoitteluni valmiiksi jos niin.

Gioteck Real Triggerssejä saa nyt muualtakin Suomesta - tilasin liipaisimia isomman erän kerralla helpottamaan juuri lainatun viestin ongelmaa. Puolenkuunpelien hinta on tosiaan ryöstöluokkaa. Laitan alle linkin toiseen suomalaiseen ostopaikkaan, missä maksun voi myös suorittaa kätevästi paikallisella pankkitilisiirrolla. Kaupan luotettavuuden voi tarkistaa 100% positiivisista palautteista lähdelinkin takaa.

Tällä hinnalla viimeistään kokeilemisen arvoinen tuote!

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=88864399
Mainostamista emme kyllä suosi mutta menkööt tuo nyt. Kun on noin hyvä hinta ja palautteet.

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #10 on: 20.11.08 - klo:17:27 »
Real Tiggersseillä ampuminen osoittautuu aika haasteelliseksi GTA IV:ssä :S Muuten on ihan jeessit.

Tanner

• Running Man
  • *
« Reply #11 on: 30.11.08 - klo:18:57 »
Real Tiggersseillä ampuminen osoittautuu aika haasteelliseksi GTA IV:ssä :S Muuten on ihan jeessit.

Itse tykkään tuntuman olevan huomattavasti parempi erityisesti ratissa oltaessa kun ohjain on triggersseillä varustettu, eikä tuo ampuminenkaan ole teettänyt ongelmia. Sormet pysyy ongelmitta paikallaan ja takanapit löytyy tiukissakin tilanteissa nopeasti.

Laitetaan vielä linkkiä uuteen kohteeseen kun aiempi on päässyt sulkeutumaan jos halukkaita hankkijoita vielä löytyy: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92635849

Volvomies

• Veteraani
  • Assassin
    • LFS.net
« Reply #12 on: 30.11.08 - klo:19:49 »

Itse tykkään tuntuman olevan huomattavasti parempi erityisesti ratissa oltaessa kun ohjain on triggersseillä varustettu, eikä tuo ampuminenkaan ole teettänyt ongelmia. Sormet pysyy ongelmitta paikallaan ja takanapit löytyy tiukissakin tilanteissa nopeasti.

Laitetaan vielä linkkiä uuteen kohteeseen kun aiempi on päässyt sulkeutumaan jos halukkaita hankkijoita vielä löytyy: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92635849
Njaa, mä ostin Keskiseltä (Veljekset Keskinen Tuurissa oleva iso kauppa) hintaan 5.90€

ReKoni

• Yleisvalvoja
  • Assassin
  • PSN ID: ReKoni Lisätkää!
« Reply #13 on: 30.11.08 - klo:19:51 »
Sieltä mistä Ps3:n ostan, saisi tuollaiset 9€ hintaan... Pitäisiköhän ostaa? Sanokaahan te.