Author Topic: Grand Theft Auto 2  (Read 1450 times)

Wheel

• Guest
Grand Theft Auto 2
« on: 11.08.08 - klo:19:59 »
Tänne keskustelua tästä haastavasta pelistä.
Eli Grand Theft Auto II (GTA2) ilmestyi lokakuussa vuonna 1999. Peli oli tunnetusti kuvattu ylhäältä, mutta talot olivat 3d. Pelissä pelataan Claude Speedillä, kaupunkina Anywhere City, joka sekin oli kolmessa osassa. Jokaisessa osassa oli kolme jengiä, jotka antoivat töitä. Töitä suoritettiin puhelimiin "vastaamalla."

Pelissä pystyy tallentamaan menemällä kirkkoon, ja sieläkin tallentaminen maksaa $50.000, mutta äkkiäkös moisen summan saa kasaan. Pelissä on kolme vaihtoehtoa tehdä tehtäviä. Jos menee vihreän nuolen osoittamaan puhelimeen, saa helppoja tehtäviä. Jos menee keltaiseen nuoleen, vaikeustaso on haastavampi. Taasen punaisen nuolen osoittamasta puhelimesta saa vaikeita tehtäviä, mutta palkkio on suuri.

Peli on julkaistu PS1:lle, PC:lle, Gameboy Colorille ja Dreamcastille. Pelin voi ladata Rockstarin sivuilta ilmaisiksi, PClle tietenkin.

Kertokaa mielipiteenne pelistä.

kKe´

• Running Man
  • *
  • 21th November
Vs: Grand Theft Auto 2
« Reply #1 on: 11.08.08 - klo:20:31 »
Niiku kaikki muutki on sanonu (tarkotan ympäri maailmaa), nii se tuli liian aikasin. Gta 1 julkastii yks tai kaks vuotta ennen ku 2 julkastiin. Siks se oli varmaa viel ylhäält kuvattu (kai) Muuten peli on hyvä, tehtävätkin ovat kivoja, ja vapaalla liikkuminen. Miinukset: Liian samallainen kun gta 1, ei ole mopoja (kylhän niit ilmanki pärjää, mut mä oon parempi ajaa mopolla) ja siihen kyllästyy joskus (mun mielipide)...  Arvosana (mun arvostelu viidestäkymmenestä sataan pisteet): 79

GTA Fan

• Assassin
« Reply #2 on: 16.08.08 - klo:13:01 »
Eihän tää huono peli ole, hauskaa siinäkin on riehua. Nyttenkin olen lataamassa GTA 2:sta, laillistakin kun on.

Offtopic, miksiköhän kukaan ei voi odottaa 21 päivää marraskuusta?
Kun katsoo sigejä.

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
« Reply #3 on: 16.08.08 - klo:13:17 »
Eihän tää huono peli ole, hauskaa siinäkin on riehua. Nyttenkin olen lataamassa GTA 2:sta, laillistakin kun on.

Kun katsoo sigejä.
Kysy sitä myös itseltäsi.

GTA Fan

• Assassin
« Reply #4 on: 17.08.08 - klo:14:33 »

Kun katsoo sigejä.
Kysy sitä myös itseltäsi.
Niinpä, pitäis miettiä sitä itekki että miksi en voi odottaa GTA IV:tä PC:lle... Aika tyhmä kysymys, saan viimeinkin pelin mitä olen odottanut puoltoista vuotta. Varmaan muillakin on sama syy odottaa marraskuun 21 tai 18 päivää.

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
« Reply #5 on: 27.09.08 - klo:22:06 »
Ainut GTA:ni jota en ole pelannut läpi. Kolmanteen kaupunkiin pääsin, mutta sitten ei enää jaksanut sitä jyystää kun GTA III tuli ja sitten jäi nurkkaan pölyttymään... nuo vanhat tallennuksetkaan ei taida olla enää tallessa. Voisi alottaa joskus alusta tämän pelin ja pelata läpi.