Author Topic: Yliarvostetuin peli/pelisarja?  (Read 1314 times)

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
Yliarvostetuin peli/pelisarja?
« on: 06.08.08 - klo:16:36 »
Bongasin tämmösen triidin Peliplaneetas, niin päätin tehä samanlaisen tännekkin. Kysymys on selkee - mikä peli / pelisarja on mielestäsi kaikkein yliarvostetuin? Perustele vaikka jotenkuten, ettei tulis yhden sanan viestejä.

Omasta mielestä vissiinkin Halot, ei ne vaan yksinkertasesti kiinnosta. Monet ylistää, mutta minä en. Jos haluaa laaturäiskintää, hankkikoot Call of Duty nelosen, se on se tosimiesten peli.
Saints Row 3!

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
Vs: Yliarvostetuin peli/pelisarja?
« Reply #1 on: 06.08.08 - klo:16:42 »
Halo myös. Olen ykköstä pelannut ja siitähän se hirvee ylistys alkoi. Mutta ei meikää hetkauttanut pätkääkään.

Wheel

• Guest
« Reply #2 on: 06.08.08 - klo:19:36 »
GTA IV on yliarvostetuin. Onhan pelissä ihan hyvät grafiikat (välillä), mutta muuten peli on tylsä, juoni sellainen "Romanilla ongelmia, Niko tulee ja tappaa muutaman Glebovin ja Faustinin." Pelissä ei sitten muuten oikein tekemistä löydykkään. Multiplayer lienee paras uudistus koko pelissä.

Haukkukaa nyt sitten vapaasti.

Toka!

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #3 on: 06.08.08 - klo:20:15 »
Joo no, mä en jaksa haukkua, olen haukkunut jo riittävän montaa PP: läistä. ;)

Löytyy sitä IV: stä huonojakin puolia.
Saints Row 3!

Wheel

• Guest
« Reply #4 on: 06.08.08 - klo:20:55 »

Koska he eivät pidä kyseisestä pelistä?

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
« Reply #5 on: 06.08.08 - klo:20:58 »

Varmaan siksi koska siellä on suurin osa ns. penskoja?

Wheel

• Guest
« Reply #6 on: 06.08.08 - klo:21:09 »

Varmaan siksi koska siellä on suurin osa ns. penskoja?
Muistan kyllä lukeneeni sieltä sellaisiakin juttuja, joissa joku ei pitänyt pelistä, ja VarjoHeppuCarbonox kävi väittelyyn.

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #7 on: 06.08.08 - klo:21:21 »
Molemmat oikeessa, olen GTA IV: n julkaisun aikoihin vähän haukkunut porukoita, kun ovat väittäneet minulle niin mahtavaa IV: tä melkoiseksi pettymykseksi, mutta toisaalta myös penskoja, jotka yrittää vaan kettuilla joka tilanteessa.
Saints Row 3!

Oz

• Ylläpitäjä
  • Soldato
    • OzKu
« Reply #8 on: 06.08.08 - klo:21:49 »
Kyllä se IV on juoneltaan paljon parempi kuin moni väittää. Voi olla, että moni joka väittää peliä juonen takia heikoksi, ei ole jaksanut katsoa kaikkia välianimaatiota taikka ei ole ymmärtänyt kunnollla niiden sisältöä (kuten varmastikaan monella Peeloplaneetan ei ole englanti vielä kunnolla hallussa). Ainakin minun mielestä juoni oli mielenkiintoinen ja ihan mukavaa seurata. Ja onhan tässä paljon pelattavaa. Jos ei kauhealla kiireellä tee pelkästään tehtäviä, menee tehtävissä helposti se 30 tuntia, kun taas Lost Via Domuksessa oli pelattavaa vain viideksi tunniksi.
"What kind of tires you had? - Black and round Pirelli"

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
« Reply #9 on: 13.08.08 - klo:22:07 »
Takaisin aiheeseen: WoW. Ei yllä ymmärrys. MITÄ JÄRKEÄ on MAKSAA pelistä KERRAN KUUSSA yli 10 EUROA!? JA MITÄ SILLÄ SAA? Tehdä omanlaisen keijun tai peikon ja seikkailla sillä ja hankkia rankkia tappamalla öksläbjörkkejä ja muita pelaajia. Jipii sanon mä.

Final Fantasy? hyi?! AIVAN KAAMEA. Hankin miekan ja tapan jättiläiskukan...  noh, en pidä tälläisistä taruolento/tulevaisuus/anime peleistä, joka varmaan näkyy edellä olleessa tekstissä  ;D

JA mitä siihen GTA IV:seen tulee: Loistava peli. Pelaan toisen kerran läpi vielä joskus. Moninpeli = hyvä. Yksinpelistä todellakin puuttuu hieman tekemistä, mutta toivottavasti siihenkin saadaan korjauksia lisämateriaalin muodossa.

prqmcat

• Running Man
  • *
Re: Yliarvostetuin peli/pelisarja?
« Reply #10 on: 14.10.13 - klo:02:10 »
Omasta mielestä vissiinkin Halot, ei ne vaan yksinkertasesti kiinnosta. Monet ylistää, mutta minä en. Jos haluaa laaturäiskintää, hankkikoot Call of Duty nelosen, se on se tosimiesten peli.

Halo oli tullessaan genressään parhaimmistoa ja onnistui brändäämään itsensä Xboxin keulakuvaksi.
Eihän ne enää oo mitään erikoisia, varsinkaan toi uusin. Mitä taas tulee laaturäiskintään edustaa CoDit siinä kyllä sitä paskinta luokkaa, onhan se visuaalisesti ihan näyttävä ja PC:eellä pro modilla on siinäkin jotain järkeä, mutta halo taas on onnistuttu tasapainoittamaan suht hyvin jo pelkästään normi asetuksilla (paitsi nelonen).

Tästä päästäänkiin vastaukseeni galluppiin, joka on Call of Duty -pelisarja nelosen jälkeen.