Author Topic: GTA-Suomi foorumin Crew!  (Read 6557 times)

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
Vs: GTA-Suomi foorumin Crew!
« Reply #30 on: 29.08.13 - klo:21:02 »
Eipä sillä ole mitään väliä mitä muut sanoo. Enkä usko että tulee kummemmin mitään.

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #31 on: 30.08.13 - klo:18:28 »
Jaa. Pitäisköhän sitten minunkin tehdä Social Club-tunnukset, vaikka olenkin (heh) varsin epäsosiaalinen.
Saints Row 3!

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
« Reply #32 on: 30.08.13 - klo:19:48 »
Anteeksi, kuka on tämä Solution013? Joku teistä? Jos ei, eikös tämän pitänyt olla tämän foorumin jäsenten Crew? Niin ainakin aiheen otsikossa käsittääkseni lukee... Vai sittenkin ihan yleinen "kaikille suomalaisille" poppoo?

Edit: en kysy mitenkään valitusmielessä vaan epätietoisuuttani, koska luulin, että tämä olisi ns. "sisäpiirin" ryhmä.
« Last Edit: 30.08.13 - klo:19:58 by virheraportti »

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
« Reply #33 on: 30.08.13 - klo:23:25 »
Minun eräs kaveri. Eihän se meinaa mitään vaikka hän onkin siinä.

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #34 on: 31.08.13 - klo:00:21 »
Heti rapsa järkyttyy kun huomaa että ryhmässä on joku tuntematon :D
Saints Row 3!

virheraportti

• Bodyguard
« Reply #35 on: 31.08.13 - klo:14:45 »
Vähemmästäkin kilahtaa! Pumpusta otti jo kun luulin, että joku - luultavasti mikitön - hulivilirandompetteri on päässyt soluttautumaan joukkoomme, mutta ei mitään jos olikin teidän tuttuja.

Jatkakaa.

virheraportti

• Bodyguard
Re: GTA-Suomi foorumin Crew!
« Reply #36 on: 10.09.13 - klo:21:45 »
Mietin tätä Crew juttua, ja peliseuraa varmaan vois löytyä paremmin ja useammin jos "kaikki" suomalaiset olis tosiaan vapaita pääsemään kerhoon, eikä vaan me foorumilaiset. Kaikki on lainausmerkeissä, koska yksi ehto tietysti olisi: mikrofoni ja sen käyttäminen. En usko että tälleinkään crewi kovin laajaksi kasvaa, varmaan just me ja meidän kaverit ois siinä. Jos jollain on intoa niin paljon, että pystyy skouttaamaan crewin ja omistaa vielä mikin niin tottakai tervetuloa. Asiallinen peliseura on aina mukavaa. Foorumilaiset sitten ois hierarkiassa korkeammalla kun muut perusjampat :)

En tiedä mitä ryhmän johtaja Lateksi on ajatellut, mutta tässä mun mielipide. Aluksi itse ajattelin pelkkää sisäsiittoista foorumiryhmää, mutta voihan niitä pelejä pitää kaverilistan kesken crewistä huolimatta.

ps. Joku taiteellinen *kröhlatetaiviivakoodi* vois suunnitella meille jonkun oikein munakkaan emblemin ryhmään. Ei sillä etteikö nykyinen olisi hieno, muttei hirveästi sovi GTA Suomi -teemaan.

Viivakoodi

• Assassin
  • Gamertag: eeMule, PSN ID: eMulee
« Reply #37 on: 11.09.13 - klo:15:59 »
ps. Joku taiteellinen *kröhlatetaiviivakoodi* vois suunnitella meille jonkun oikein munakkaan emblemin ryhmään. Ei sillä etteikö nykyinen olisi hieno, muttei hirveästi sovi GTA Suomi -teemaan.

Sure thing, babe. Sellainen kysymys vain että luodaanko tuo emblem jossain Social Clubin omassa emblem-makerissa vai ihan koneella voi tehdä millaisen halajaa? Lateksi varmaan tietänee.

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
« Reply #38 on: 11.09.13 - klo:16:16 »
Luodaan makerissa.

Viivakoodi

• Assassin
  • Gamertag: eeMule, PSN ID: eMulee
« Reply #39 on: 11.09.13 - klo:20:02 »
Luodaan makerissa.

Aivan. Onko mulla oikeudet käyttää sitä? Kohta vois jotain taikoa.

virheraportti

• Bodyguard
« Reply #40 on: 11.09.13 - klo:20:10 »
Luodaan makerissa.

Aivan. Onko mulla oikeudet käyttää sitä? Kohta vois jotain taikoa.

Sieltä rymän alareunasta missä näkyy nykyiset emblemit niin create nappia vaan. Itsekin väänsin jotain, mutta huomaan olevani p***a sommittelussa ja muutenkin näyttää aika amatöörimäiseltä.

Warjo

• Running Man
  • *
Re: Vs: GTA-Suomi foorumin Crew!
« Reply #41 on: 25.09.13 - klo:21:59 »
Vähemmästäkin kilahtaa! Pumpusta otti jo kun luulin, että joku - luultavasti mikitön - hulivilirandompetteri on päässyt soluttautumaan joukkoomme, mutta ei mitään jos olikin teidän tuttuja.

Jatkakaa.

Tuossahan se tulikin hyvä kuvaus. Mikitön hulivilirandomhomopetteri tässä moikkulimoiiii! ..ja pelikin on raxiboxilla, joten voi olla vähä hilijasta et pelailen teidän kans, mut ollaa sit vaik hengessä mukana.

No joo, eli siis Solution tässä moi, tää on mun vakiompi nick, mut ei vissii kelvannu aikoinaan sossuklubiin.

virheraportti

• Bodyguard
« Reply #42 on: 25.09.13 - klo:23:12 »

Jatkakaa.

Tuossahan se tulikin hyvä kuvaus. Mikitön hulivilirandomhomopetteri tässä moikkulimoiiii! ..ja pelikin on raxiboxilla, joten voi olla vähä hilijasta et pelailen teidän kans, mut ollaa sit vaik hengessä mukana.

No joo, eli siis Solution tässä moi, tää on mun vakiompi nick, mut ei vissii kelvannu aikoinaan sossuklubiin.

Kai huomasit, että homo oli oma lisäyksesi :) Tervetuloa foorumille, nyt olet yksi meistä ja kahlittuna tänne ikuisesti. Kyllä tuossa Crewissä näytti muitakin boksipoitsuja olevan, joten etteköhän silläkin puolella saa rähinää aikaan.

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
« Reply #43 on: 26.09.13 - klo:09:20 »
Myyt sen boksiversion vielä kun saat hyvät rahat. Warjo olis hyvää seuraa Onlinessa. Ei sillä ettäkö muut p*****a olette. En tosin aikoihin oo teidän kanssa pelannu.

Warjo

• Running Man
  • *
« Reply #44 on: 02.10.13 - klo:15:29 »

Jatkakaa.

Kai huomasit, että homo oli oma lisäyksesi :) Tervetuloa foorumille, nyt olet yksi meistä ja kahlittuna tänne ikuisesti. Kyllä tuossa Crewissä näytti muitakin boksipoitsuja olevan, joten etteköhän silläkin puolella saa rähinää aikaan.

Tottakai huomasin. ;) Kiitän.

Sillä mä ite ton boxiversion laitoin ku suurin osa mun tutuista sillä kuitenki vääntää, eikä kyl tällä haavaa ole tosiaan edes mikkiä mikä sopisi tuohon pleikkaan.