Author Topic: Mitä peliä alat pelata seuraavaksi?  (Read 1251 times)

Phoenix

• Inexperienced
  • **
  • Gamercard on zT Thunder saa lisätä!!!
Mitä peliä alat pelata seuraavaksi?
« on: 05.10.11 - klo:18:16 »
Varmaan Red Dead redemtionia :)
« Last Edit: 21.10.11 - klo:16:24 by Phoenix »

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
Vs: Mitä peliä alat pelata seuraavaksi
« Reply #1 on: 05.10.11 - klo:19:16 »
Varmaankin BF3 betaa tai Batman Arkham Asylumia, yllättävän hyvä peli muuten.

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
Vs: Mitä peliä alat pelata seuraavaksi?
« Reply #2 on: 06.10.11 - klo:17:41 »
Ei oo tullu pelattua mitään pitkään aikaan, ehkäpä jossain vaiheessa tuo Dead Space 2, joka lojuu nurkassa vieläkin läpäisemättömänä. Ihan hyvä peli, mutta jääny koko pelaaminen jotenkin aika vähälle. Pleikankin avannu varmaan kuukaus sitten.

Phoenix, sun profiilissa näkyvä asuinpaikka muistuttaa kovasti omaani  :o

Patsiits

• Soldato
« Reply #3 on: 08.01.12 - klo:14:07 »
IV:n pelaamisen aloitan kohta, samalla hypetän V:tä ja odotan uutta tietoa kuumeisesti. MILLOIN ROCKSTAR, MILLOIN!?!?!?!?!?

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
« Reply #4 on: 08.01.12 - klo:16:02 »
IV:n pelaamisen aloitan kohta, samalla hypetän V:tä ja odotan uutta tietoa kuumeisesti. MILLOIN ROCKSTAR, MILLOIN!?!?!?!?!?
Varmaanki pelataan kaverin kanssa illemmalla sitä, huutelehan sitte jos oon onlinessa.

virheraportti

• Bodyguard
« Reply #5 on: 08.01.12 - klo:19:04 »

Menee offtopiciksi, mutta olen liian laiska siirtämään keskustelun sinne

Juuri tässä vähän aikaa sitten Houser sanoi, ettei uskalla paljastaa pelistä paljoa, koska muuten koodaajatiimi nirhaa hänet jos hänen lupauksensa eivät toteutuisikaan, tai sitten muuten vaan halutaan pysyä hiljaa. Samalla mainosti ennennäkemättömän isoa pelialuetta (joka kuitenkin on "vain" Los Santos).

"Game Informer: You just released the GTA V trailer. Can you talk about that project in any respect? Obviously, it looks like it's going back to San Andreas.

Dan Houser: I've got to be real careful here, or they will drag me through the office and whip me with barbwire. I will stick to exactly what's in the press release. It's Los Santos and the surrounding countryside - and a very big map."

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #6 on: 09.01.12 - klo:08:31 »
Bätmään: Arkham City. Eeppistä.
Saints Row 3!

GTA Fan

• Assassin
« Reply #7 on: 09.01.12 - klo:08:40 »

Menee offtopiciksi, mutta olen liian laiska siirtämään keskustelun sinne

Juuri tässä vähän aikaa sitten Houser sanoi, ettei uskalla paljastaa pelistä paljoa, koska muuten koodaajatiimi nirhaa hänet jos hänen lupauksensa eivät toteutuisikaan, tai sitten muuten vaan halutaan pysyä hiljaa. Samalla mainosti ennennäkemättömän isoa pelialuetta (joka kuitenkin on "vain" Los Santos).

"Game Informer: You just released the GTA V trailer. Can you talk about that project in any respect? Obviously, it looks like it's going back to San Andreas.

Dan Houser: I've got to be real careful here, or they will drag me through the office and whip me with barbwire. I will stick to exactly what's in the press release. It's Los Santos and the surrounding countryside - and a very big map."

No sanotaan nyt viel tähän väliin kun ehdin.
Olen melko varma että Rockstar ei paljoa tule antamaan tietoa V'stä ennen kuin Max Payne 3 on saatu julkaistua, ehkä pari viikkoa sen jälkeen tulee screenshottia/uutta traileria mutta ennen sitä ei mitään. Rockstar haluaa saada fanit kiinnostumaan MP3:sta enemmän tällä hetkellä että saa sitä myytyä, sen jälkeen tulee V:n vuoro.

Ainii, topikkiin: Vois tässä sanoa että alotin jo pelaamaan yhtä peliä, L.A. Noire, eeppinen peli! Tietenkin aina välissä yhessä RP servussa SAMPissa mitä oon melkeen 2 vuotta pelannu(helmikuussa tulee 2 vuotta täyteen!) ja just hommasin NFS Most Wantedin uudestaan koneelle :D

virheraportti

• Bodyguard
« Reply #8 on: 08.10.12 - klo:00:25 »
Pöö. Mitä, joku postaa foorumille? Sehän on virheraportti! Laatua siis luvassa toveri, jatka ihmeessä lukemista!

Oon 100000000000000000000000000000000000% varma että oli olemassa myös toinen aihe, joku "Mitä pelaat nyt" tai joku sen suuntainen, mutta koska olen sokea/laiska/tyhmä/kaikkia edellisiä niin postaan tänne kun on tylsää ja kello on paljon ja huomenna on koulua.

Alotin Driver 2:sen uudestaan nostalgiaryöpyn innoittamana, ja porhallan jo vikassa kaupungissa. p*****e kyllä peleissä oli ennen haastetta, parhaimmillaan saan jyystää yhtä tehtävää monta tuntia eikä AI anna tippaakaan periksi. Hermothan tossa välillä menee, mutta läpipääsy on myös paljon palkitsevampaa kuin nykypäivän peleissä, joissa epäonnistuminen on taito ja yhtä kohtaa yritetään korkeintaan kaksi kertaa. Nyt kun oon tottunut vittuuntumiseen, voisin Driverin jälkeen aloittaa toisen ikuisuusprojektin, jota en koskaan saanut ipanana loppuun: ensimmäisen Oddworldin.

ps. Olen palannut. Palatkaa tekin.

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #9 on: 09.10.12 - klo:23:10 »
Huomaa kyllä että viherportti ei ole pelannut UC3:sta :)

Siinä tosin taistelukohtausten vaikeus on lähinnä miinus eikä plussa, koska ne on semmosta melko lineaarista jyystämistä...

Ai niin, ja aiheeseen palatakseni ajattelin jatkaa taas RDR:ää huomenna kun olen kotio päässyt.
Saints Row 3!

Viivakoodi

• Assassin
  • Gamertag: eeMule, PSN ID: eMulee
« Reply #10 on: 12.10.12 - klo:09:03 »
Huomaa kyllä että viherportti ei ole pelannut UC3:sta :)

UC3 ja vaikea eivät kuulu samaan lauseeseen. :) Siis oikeasti, toi pelihän on ihan käsittämättömän helppo, jopa murskaavalla (tai sitten oon vaan helvetin hyvä pelaamaan, krhmkrhm..)

Mitä mä nykyään pelaan? Skyrimin kaunis fantasiamaailma on vetänyt minua puoleensa ja se onkin nyt parin viikon ajan pyörinyt useiten pleiskarissani. Välillä tulee myös pelattua kavereiden kanssa MW3:n moninpeliä (haters gonna hate  8)), missä dominoidaan Dominationissa, hehe. Myös Codin vanhempi osa, Black Ops, ollut hieman pelityksessä, sillä BO2 on jo ovella ja pitää olla täydessä vireessä pelin ilmestymispäivänä (haters gonna hate x2).

Myös sisäinen lapseni on halunnut jotain hyvää tasoloikkaa, minkä vuoksi aloitin kovimman pelaamani PS3:n tasoloikan (Rayman Origins, vain demo testattu, joten virheraportti shysh!) nimittäin Ratchet & Clank: A Crack in Timen. Ai että on herkkua, aivan tajuttoman kova peli!

Ai tää aihe oli mitä pelaat seuraavaksi hmh.. Max Payne 3:a ajattelin. Pelin sain julkaisussa, pelasin jonkun aikaa single playeria (mikä vaikutti kyllä helvetin hyvältä) ja testasin multiplayeria, missä otin turpaan 6-1. Peli jostain syystä jäi pölyyntymään pelihyllyyni, vaikka kyseessä onkin taattua Rockstar laatua (9/10 pelaamani perusteella, ei kiitos "EI PELIÄ VOI ARVOSTELLA PELAAMATTA LÄPI"-huutelua), mutta nyt aion ottaa itseäni niskasta kiinni ja palata Sao Paulon helteisiin maisemiin nauttimaan kipulääkkeiden, viinan ja räiskinnän täyteisestä elämästä!

ps.
Pöö. Mitä, joku postaa foorumille? Sehän on virheraportti! Aivoja syövyttävää ja helvetin tylsää tekstiä siis luvassa toveri, jatka ihmeessä lukemista!

fixe'd. no offense.

E: Korjasin lainauksia.
E2: Ja sekavaa tekstiä.
« Last Edit: 12.10.12 - klo:15:03 by Pegorino »

virheraportti

• Bodyguard
« Reply #11 on: 12.10.12 - klo:21:02 »
EI PELEJÄ VOI ARVOSTELLA PELAAMATTA LÄPI!!!!!

COD ON PERSEESTÄ!!!!

RAYMAN ORIGINS ON PARAS  TASOLOIKKA!!!

TEKSTINI ON JUMALAISTA NEKTARIA KAIKILLE JOTKA SITÄ VIITSIVÄT LUKEA!!!!!

ontopic: oon jumissa driverin vikassa tehtävässä. Oon jyystäny sitä yhteensä varmaan 6h (osissa tietenkin...) ja kyllä kyrsii. Vielä sen pääsen! Jonain päivänä...ehkä...

E: p*****e sehän olikin offtopiccia myös :D Unohdin taas aiheen nimen...
« Last Edit: 12.10.12 - klo:21:07 by virheraportti »

Viivakoodi

• Assassin
  • Gamertag: eeMule, PSN ID: eMulee
« Reply #12 on: 12.10.12 - klo:23:46 »
EI PELEJÄ VOI ARVOSTELLA PELAAMATTA LÄPI!!!!!

"siis far cry 2 on aivan loistava peli, vaikken oo läpi pelannu! ramboilin vaan mutta eihän se tämän pelin tarkoitus ollut!!!11"

Okei nyt loppu. :D

GTA Fan

• Assassin
« Reply #13 on: 17.10.12 - klo:13:36 »
NHL 09:n sitä ollaa pelattu viimeaikoina.. v*tuttaa vaan että se on helppo kun mikä, oon asentanu AI modejakin ja silti on helppo.. Tai oikeastaan en tiedä onko siinä joku bugi, välillä peli on helvetin tasaista missä ei meinaa maaleja tulla mitenkään tai pelataan 2 erää 2-2, ja joskus taas voitan 11-1, hemmetin ärsyttävää.
Pelaan siis PC:llä ja vaikeimmalla vaikeustasolla :P

ainii prkl, ei tää ollukkaa troubleshoot topikki, no en jaksa pyyhkiä :D

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
« Reply #14 on: 31.10.12 - klo:12:04 »
Forza Horizon.