Author Topic: Mihin kaupunkiin toivot/luulet GTA V:n sijoittuvan?  (Read 1711 times)

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
Eli kuten otsikkokin kertoo, mihin kaupunkiin toivot/luulet GTA V:n sijoittuvan?

Itse toivoisin lähinnä kokonaan uutta, monipuolista kaupunkia (kuten SA), mutta jos remake-linjalle lähdetään niin Vice City on must.

Share your thoughts.

ReKoni

• Yleisvalvoja
  • Assassin
  • PSN ID: ReKoni Lisätkää!
Vs: Mihin kaupunkiin toivot/luulet GTA V:n sijoittuvan?
« Reply #1 on: 23.03.11 - klo:21:58 »
Itse toivoisin Eurooppaan sijoittuvaa GTA:ta, joko keksittyyn kaupunkiin tai jostain tietystä kaupungista tehtyyn.

Mutta San Andreaskin kiinnostaisi, pelkästään kokonsa puolesta ja HD-versiona. Vice City kelpaisi myös.

Liikaa valintoja. :D

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #2 on: 23.03.11 - klo:22:02 »
Hö, en ollukkaan eka... No toka sitte 8)

San Andreas mieluiten mulle... Olen niin vanhoillinen pelaaja että tahdon välttämättä saada jotain ennen nähtyä :P Mutta kyllä VC:kin kelpais oikein hyvin, SA:ssa vaan olis enemmän pelattavaa.
Saints Row 3!

Viivakoodi

• Assassin
  • Gamertag: eeMule, PSN ID: eMulee
« Reply #3 on: 23.03.11 - klo:22:14 »
Wanhoista kaupungeista ehdottomasti Vice City ! Jo alkuperäisessä kauniilta näyttäneet auringonlaskut HD-grafiikoilla <3 gotta love it.
Uusi kaupunki olisi kanssa jees. Kuhan ei ole samanlainen tylsä betoniviidakko kuten IV:n LC, runsaasti monipuolisempi saisi olla.

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
« Reply #4 on: 23.03.11 - klo:22:18 »
Olisin itse toivonut Eurooppaa jo mutta aika varmahan tuo on että se San Andreasiin sijoittuu.

GTA Fan

• Assassin
« Reply #5 on: 24.03.11 - klo:15:28 »
Ehkä San Andreas tai Lontoo, tai muu Euroopan kaupunki. Sais kyllä olla jotain vaihtelia tosiaankin.

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
« Reply #6 on: 25.03.11 - klo:22:04 »
Olisin itse toivonut Eurooppaa jo mutta aika varmahan tuo on että se San Andreasiin sijoittuu.

Aika varma? Yksi huhu Hollywoodista saa GTA V:n sijoittumaan San Andreasiin (tai ehkä pikemminkin Los Santosiin)? Mitään virallista ei ole ulkona, joten en usko mitään. GTA V sijoittua vaikka Arabiemiraatteihin ;)

Mutta jos SA on karua todellisuutta, jättäisivät edes sen gangsta-matafaka teeman siitä pois. SA:n tarina oli jotain niin huonoa.

GTA Fan

• Assassin
« Reply #7 on: 26.03.11 - klo:19:42 »

Aika varma? Yksi huhu Hollywoodista saa GTA V:n sijoittumaan San Andreasiin (tai ehkä pikemminkin Los Santosiin)? Mitään virallista ei ole ulkona, joten en usko mitään. GTA V sijoittua vaikka Arabiemiraatteihin ;)

Mutta jos SA on karua todellisuutta, jättäisivät edes sen gangsta-matafaka teeman siitä pois. SA:n tarina oli jotain niin huonoa.

Olen täysin samaa mieltä, en tykännyt siitä gangsta jutusta ollenkaan.. "YO I'M CJ I'M MATAFAKA BADAZZ GANGZTER"

En tykännyt..

Patsiits

• Soldato
« Reply #8 on: 04.04.11 - klo:22:10 »
Minulle kävisi joko Vice City sillä kasarimeiningillä, tai sitten SA.
Mutta ei kyllä haittaisi, jos tekisivät jonkun uuden, hyvän pelialueen.

Kovviz

• Soldato
« Reply #9 on: 26.04.11 - klo:14:17 »
Kaikki muut kelpaa paitsi Liberty City

hawk man 93

• Running Man
  • *
« Reply #10 on: 15.06.11 - klo:13:03 »
Vice city tai L.A