Author Topic: Saints Row: The Third  (Read 3220 times)

virheraportti

• Bodyguard
  • PSN: virheraportti
Vs: Saints Row: The Third
« Reply #45 on: 01.06.12 - klo:00:17 »
Parasta koko pelissä. Tuon soidessa on kyllä tunnelmaa :D http://www.youtube.com/watch?v=zXe9z9KxI5o

Kyllä! Loistava biisi viimeiseen tehtävään :D Ei kyllä heti tuu mieleen vastaavia missä ois.

Platinahan tästäkin tuli kaivettua. Ei kyllä yltänyt mielestäni SR2:sen loistavuuden tasolle, mutta hyvä tekele silti kaiken kaikkiaan.

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #46 on: 04.06.12 - klo:00:11 »
Parasta koko pelissä. Tuon soidessa on kyllä tunnelmaa :D http://www.youtube.com/watch?v=zXe9z9KxI5o

Kyllä! Loistava biisi viimeiseen tehtävään :D Ei kyllä heti tuu mieleen vastaavia missä ois.

Platinahan tästäkin tuli kaivettua. Ei kyllä yltänyt mielestäni SR2:sen loistavuuden tasolle, mutta hyvä tekele silti kaiken kaikkiaan.
Eipä ei. Tässä on ne muutamat huomattavan surkeat puolet, mitkä tekevät SR2:sta kuitenkin viime kädessä paremman:

- Aktiviteettitehtävät + pula aidoista tehtävistä
- Typerä juoni
- Hyvät aktiviteetit poistettu
- Aseita liian vähän
- Kustomointi vähäisempää

Ehkä odotin kuitenkin liikaa katsottuani trailereita, mutta kyllä tuo juoni olisi voinut kulkea ilman, että erityisesti Gatin faneille tarvitsisi noin suorasti víttuilla... :(
Saints Row 3!

GTA Fan

• Assassin
« Reply #47 on: 04.06.12 - klo:09:43 »

Eipä ei. Tässä on ne muutamat huomattavan surkeat puolet, mitkä tekevät SR2:sta kuitenkin viime kädessä paremman:

- Typerä juoni
- Aseita liian vähän

Ehkä odotin kuitenkin liikaa katsottuani trailereita, mutta kyllä tuo juoni olisi voinut kulkea ilman, että erityisesti Gatin faneille tarvitsisi noin suorasti víttuilla... :(

Mä taas osasin vaan nauraa sille :D
Olihan Gat kova jätkä ei siinä mitään(kai oon Gat fani, emmä tiiä?), but ei se mua häirinny jos ny vähä vaikka vittuillaanki, kunhan sai päristellä Gatmobilella xD

Mutta tais se SR2 olla parempi.. Juonikin oli tässä aika kummallinen mutt sitä et kiistä etteikö hauskaa olisi ollut, siinä oli niin tyhmiä ideoita että ei voinut kun nauraa!(Cyber tankki, Oleg XD)

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #48 on: 04.06.12 - klo:10:46 »

- Typerä juoni
- Aseita liian vähän

Mä taas osasin vaan nauraa sille :D
Olihan Gat kova jätkä ei siinä mitään(kai oon Gat fani, emmä tiiä?), but ei se mua häirinny jos ny vähä vaikka vittuillaanki, kunhan sai päristellä Gatmobilella xD

Mutta tais se SR2 olla parempi.. Juonikin oli tässä aika kummallinen mutt sitä et kiistä etteikö hauskaa olisi ollut, siinä oli niin tyhmiä ideoita että ei voinut kun nauraa!(Cyber tankki, Oleg XD)

Siis Gatmobiilissa ei ole mitään vikaa (loistava auto), vaan siinä, että tusinajengiläiset tappavat sen ja vieläpä pelin alussa. :peukku alas:
Saints Row 3!