Author Topic: Oudot tilanteet  (Read 4716 times)

Conker

• Soldato
Vs: Oudot tilanteet
« Reply #30 on: 26.02.09 - klo:02:52 »
Veli aloitti pelaamisen omalla käyttiksellään ja siinä tehtävässä missä Pleipoin kanssa mennään sinne taloon  ja siellä ammuskellaan ja samalla se toinen maa aukeaa.. Niin sillä hemmolla joka ekana tulee vastaan, niin hänen takisn selässä on joku kuvio ja ylhäällä lukee "The Lost".. Viittaa jotenkin TLAD:iin?
Aika hyvin olet seurannut peliä kun itse pelasit? Siinähän vilahtelee Lostin jäseniä aika tiuhaan tahtiin.
When you live, you gotta live large
Let the world know who's in charge

Patsiits

• Soldato
« Reply #31 on: 26.02.09 - klo:11:11 »
Itellä kävi tänään jotenkin ihmeellisesti, kun avasin auton oven, istuin autoon, auto meni näkymättömäksi. WTF?

Oz

• Ylläpitäjä
  • Soldato
    • OzKu
« Reply #32 on: 26.02.09 - klo:12:58 »
Veli aloitti pelaamisen omalla käyttiksellään ja siinä tehtävässä missä Pleipoin kanssa mennään sinne taloon  ja siellä ammuskellaan ja samalla se toinen maa aukeaa.. Niin sillä hemmolla joka ekana tulee vastaan, niin hänen takisn selässä on joku kuvio ja ylhäällä lukee "The Lost".. Viittaa jotenkin TLAD:iin?
No se The Losthan oli se prätkäjengi, joka löytyy jo ihan siitä perus IV:stä. Eli TLAD viittaa tuohon jengiin, eikä toisinpäin :d
"What kind of tires you had? - Black and round Pirelli"

Viivakoodi

• Assassin
  • Gamertag: eeMule, PSN ID: eMulee
« Reply #33 on: 30.03.09 - klo:14:38 »
Pakitin äsken Trashmasterilla (en muista oliko se Trashmaster, mutta roska-auto kuitenkin) keinuun niin ensiksi se keinu alkoi tärisemään ihan hitosti, jonka jälkeen autoni valui hitaasti betonihelvettiin.. Muutaman sekunnin kuluttua autoni spawnautu takaisin maan pinnalle, mutta GetaLife rakennuksen viereen, vaikka se keinu on Dukesissa(?)  :o

HespexFIN

• Running Man
  • *
« Reply #34 on: 09.04.09 - klo:14:49 »
Moninpelissä tuli outo tilanne, kaipa sen voi bugigsi laskea. No kuitenkin, ammuin liikennevaloissa odottelevan siviilin kuoliaaksi autoonsa, kun menin auton lähelle, niin se lähti taas liikkeelle kovaa vauhtia, ja pysähtyi vasta törmäten seinään korttelin päässä :o :D

Se ei ole bugi, vaan kuolleella ihmisellä on vaihde päällä ja kaasu jää pohjaan. Tuo ärsytti joskus kun ammuin erään tyypin autosta, kun tarvitsin autoa tehtävässä ja auto ajoi päältäni ja kuolin.

GrandRaw

• Soldato
  • PSN ID: GrandRaw
    • IV TK-Tietonet
« Reply #35 on: 22.04.09 - klo:17:08 »
Pelailin tossa eilis iltana ja löin yksinpelissä yhtä äijää joka käveli kadulla. Hämpä suuttui ja löi takaisin, janka jälkeen äijä meni kyykkyyn maahan ja pelkäsi minua. ihme ukko.

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
« Reply #36 on: 22.04.09 - klo:17:09 »
Pelailin tossa eilis iltana ja löin yksinpelissä yhtä äijää joka käveli kadulla. Hämpä suuttui ja löi takaisin, janka jälkeen äijä meni kyykkyyn maahan ja pelkäsi minua. ihme ukko.
Katoppas kun niillä on tekoäly, tollaset ei ole yllätyksiä.

hena

• Running Man
  • *
« Reply #37 on: 23.04.09 - klo:21:34 »
Tälläi kävi tänään ku kipeänä pelailin kotona. Näin moottoritiellä erittäin hienon PCJ-600:sen ja tietenkin lähdin sen perään. Kun saavutin motskan pamautin sen perään täyttä vauhtia autolla. Kyydissä olleet 2 tyyppiä lensivät korkealle ilmaan. Toinen lensi taakseni ja toinen lensi moottoritieltä pois. Sitten otin motskan ja lähdin ajaan sinne mihin se toinen äijistä oli lentänyt. Potkaisin häntä muutaman kerran ja sitte jäin katseleen häntä. Meni muutama sekuntti ja ambulanssi tuli paikalle mutta ajoi miehen päältä ja lähti ajamaan eteenpäin. Enkä edes ampunut tai tehnyt mitään mikä olisi pelästyttänyt ambulanssikuskit :O  8)

GrandRaw

• Soldato
  • PSN ID: GrandRaw
    • IV TK-Tietonet
« Reply #38 on: 23.04.09 - klo:21:53 »
Katoppas kun niillä on tekoäly, tollaset ei ole yllätyksiä.

Outoa silti, sillä yleensä ne eivät rupea pelkäämään kun lyövät. Kai asiasta saa mainita.

Riippuvainen

• Running Man
  • *
« Reply #39 on: 17.05.09 - klo:10:46 »
Ei niinkään outo tilanne, mutta silti.. Kävelen kadulla, ja odottelen että jospa näkisin takseja. Ja niitä ei tietenkään tule. Lähden kävelemään johonkin toiseen suuntaan, ja oikaisen tien yli, mutta sitten.. Hitot joku taksi tulee ja pamauttaa päälle. Aina käy näin.. Alkaa pänniä.

Runqvist

• Running Man
  • *
« Reply #40 on: 26.03.11 - klo:00:18 »
Menin anhilaattorilla aika korkean talon katolle.Otin cheatilla turismon ajoin katon reunaan, lensi tuulilasista läpi ja osuin alemman katon reunaan ja siitä katulamppuun ja siitä sitten asvalttiin.On se Niko kova jätkä kun ei siitä enkkaa menettäny.

GTA Fan

• Assassin
« Reply #41 on: 26.03.11 - klo:19:36 »
Menin anhilaattorilla aika korkean talon katolle.Otin cheatilla turismon ajoin katon reunaan, lensi tuulilasista läpi ja osuin alemman katon reunaan ja siitä katulamppuun ja siitä sitten asvalttiin.On se Niko kova jätkä kun ei siitä enkkaa menettäny.

Kuis et menettäny yhtää mitää? Mulla menee aina healthit ainaki puoleenväliin tossa kohtaan ;D

Runqvist

• Running Man
  • *
« Reply #42 on: 27.03.11 - klo:18:00 »

Kuis et menettäny yhtää mitää? Mulla menee aina healthit ainaki puoleenväliin tossa kohtaan ;D
Sitä mäkin siinä ihmettelin.

korppi91

• Running Man
  • *
« Reply #43 on: 01.05.11 - klo:18:49 »
Siis on nuo poliisit kyllä melko outoja. Kun olin yhdellä katolla terrosoimassa nin yhtäkkiä ne rupesi ampumaan toisiaan ja vaikka menin takasin maalle ja yhä oli kuuden tähden leveli niin ne ei välittänyt musta yhtikäs mitään, lähin sen jälkeen autolla poikeen eikään yksikään poliisi tullu perään... melko outo bugi :D

tinotaus

• Running Man
  • *
  • PSN : tinotaus Windows Live:tinotaus
« Reply #44 on: 09.05.11 - klo:22:30 »
Mulle tapahtui semmoinen kummallinen asia,kun pelasin TBoGT:tia MP:nä niin olin siinä Honkersin vieressä kadulla.Ja katsoin taakseni,niin siellä oli vesisäiliö.Sitten ammuin jonnekki,varmaan ilmaan,ja sitten kuulin kolahduksen ja katsoin taakseni,ja vesisäiliö oli kaatunut.Ehkä joku tyyppi ajoi lujaa takaani törmäten siihen. :D
« Last Edit: 10.11.11 - klo:20:25 by tinotaus »
Joo mo