Author Topic: Oudot tilanteet  (Read 4717 times)

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
Oudot tilanteet
« on: 12.07.08 - klo:14:46 »
Äsken huomasin oudon tilanteen kun olin Police Cruiserilla East Borough Bridgellä ja oli täysin hiljaista, autoja ei tullut useaan minuuttiin kummaltakaan suunnalta. Noh, spawnasin helikopterin ja sit yh'täkkiä tuli hysteerisiä autoilijoita. Poliisillakin oli paskat housussa.

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
Vs: Oudot tilanteet
« Reply #1 on: 27.07.08 - klo:14:21 »
Löyty käynnissä oleva auto ja kuskikin tuossa näyttää olevan. Eikä täällä ole koskaan muuta liikennettä / liikettä.

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
« Reply #2 on: 02.08.08 - klo:16:35 »
Äsken ajo Broker Bridgellä yks auto siinä keskellä siltaa, kävelyväylän alapuolella. Ja siinähän ei ole mitään missä ajettaisiin.

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
  • PSN ID: Carbonox (lisäykseen siis :P)
    • 100% läpipeluuopas GTA IV:hen!
« Reply #3 on: 02.08.08 - klo:16:38 »
Poliisit ovat kyllä outoja...Aina lentokentällä ajavat kiitoradan vieressä kulkevaa polkua pitkin, eivätkä tajua tulla sinne, missä minä olen.
Saints Row 3!

Bearz

• Inexperienced
  • **
  • htuth uht
« Reply #4 on: 02.08.08 - klo:16:59 »
Maybe siks ku ne ei uskalla ajaa kiitoradalla? Vastaantulevien lentokoneitten tms. takia?

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #5 on: 02.08.08 - klo:17:07 »
Maybe siks ku ne ei uskalla ajaa kiitoradalla? Vastaantulevien lentokoneitten tms. takia?
Eipä niitä lentokoneita ole välillä edes lähettyvillä, mutta silti kytät eivät viitsi tulla suoraan päälle, vaan pitää kiertää.
Saints Row 3!

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #6 on: 05.08.08 - klo:13:54 »
Yritin ottaa helikopterilla hyvät vauhdit hyppyä varten, mutta törmäsin mainoskylttiin ja kopteri kaatui maahan kyljelleen. Siitä näki sitten maan alle, mutta en pudonnut sinne, sen sijaan perä kyllä irtosi.
Saints Row 3!

Asdaa

• Running Man
  • *
« Reply #7 on: 05.08.08 - klo:22:03 »
Tossa keran koitin hypätä semmosen matalan aidan yli niin yhäkkiä niko lähti luisumaan sitä aitaa pitkin ainakin sen 20m.

Latetzki

• Ylläpitäjä
  • Consigliere
    • tk-tietonet.fi
« Reply #8 on: 07.08.08 - klo:11:25 »
Ajelin tuossa aika kovaa vauhtia Algonquin siltaa pitkin kohtin Brokeria kohti ja yht'äkkiä auto tökkäs oikealla kaistalla ja Niko lens tuulilasin läpi tielle. Aika iso bugi.

Pixel

• Soldato
  • Mr. Finland
    • Sitä minäkin vähän...
« Reply #9 on: 17.08.08 - klo:22:12 »
Jotenkin näin että Ihan tavallinen auto... Ajoin katollaan, SIIS SE AJOI KATOLLAAN.

Toinen outo tilanne olin tehy just yhen tehtävän...olin keskellä katua siel ei liikkunu kukaan...oli vaan autoja parkis sit sinne tuli roskisauto. Eihän se ole outoa? mut sit vähän ajan pääst tuli toinen ja muuten se oli tyhjä katu laskin viel niin ne tuli säännöllisin välein siihen  :o
« Last Edit: 18.08.08 - klo:01:57 by Fede »

Savakka

• Newbie
  • PSN ID: Savakka1
« Reply #10 on: 31.08.08 - klo:16:25 »
Moninpelissä tuli outo tilanne, kaipa sen voi bugigsi laskea. No kuitenkin, ammuin liikennevaloissa odottelevan siviilin kuoliaaksi autoonsa, kun menin auton lähelle, niin se lähti taas liikkeelle kovaa vauhtia, ja pysähtyi vasta törmäten seinään korttelin päässä :o :D

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #11 on: 13.09.08 - klo:18:42 »
Tänään huomasin, että Brokerin sairaalassa voi jotenkin päästä katosta läpi. Ottaa NRG: n, kunnon vauhdit ja hyppää niistä sisällä olevista penkeistä, niin voi (ainakin vähäksi aikaa) mennä katon yläpuolelle.
Saints Row 3!

Carbonox

• Veteraani
  • Bodyguard
« Reply #12 on: 29.09.08 - klo:16:46 »
Kerran tuli semmonen bugi, että näyttö ei muuttunutkaan mustavalkoiseksi kuoleman koittaessa. Se vain pysyi värillisenä. Näytti aika hienolta erityisesti silloin, kun Niko kuoli valtaviin kärrynpyöriin.
Saints Row 3!

LeksaJr

• Guest
« Reply #13 on: 13.10.08 - klo:07:59 »
Yleensähän kun esim. Playboy X:än talon viereisen talon katolta hyppää niin pitäis kuolla? Hyppäsin Nikolla siitä, mutta hän vaan tupsahti kevyesti asfaltille... Johtui ehkä siitä katulampusta.

Conker

• Soldato
« Reply #14 on: 13.10.08 - klo:14:39 »
Yleensähän kun esim. Playboy X:än talon viereisen talon katolta hyppää niin pitäis kuolla? Hyppäsin Nikolla siitä, mutta hän vaan tupsahti kevyesti asfaltille... Johtui ehkä siitä katulampusta.
No en tiedä, mutta itse olen monet kerrat nettipelissä saanut hyvät naurut siitä kun hyppään talon katolta pahvilaatikkoon kun toinen pelaaja jahtaa minua. Ne pahvilaatikot kun säästävät henkesi, niin se jahtaaja ajattelee että pudotus ei ole tappava ja tulee perässä ja luut napsahtele. Eli ehkä et pudonnutkaan ihan pelkälle asfaltille?
When you live, you gotta live large
Let the world know who's in charge